.:: یک .و.ک.ی.ل. (دوباره سینا)::.

خدایا! کیست که طعم محبتت را چشید و جز تو را آرزو کرد؟ (خوش آمدید)

.:: یک .و.ک.ی.ل. (دوباره سینا)::.

خدایا! کیست که طعم محبتت را چشید و جز تو را آرزو کرد؟ (خوش آمدید)

برای روز میلاد تن خود ...


درود و سلام
نوروز به همتون مبارک . ان شا الله بهترین سال زندگی هممون باشه .
امروز 19 فروردین و این یعنی من 20 سال و 364 روز رو پشت سر گذاشتم
و از فردا میام تو جمع 21 ساله ها با اجازه بزرگترها ...
همینجا یه درود و سلام گرم به همه دوستام چه اونهایی که هنوز با همیم
و چه اونهایی که دست روزگار و دست خودشون نخواست که با هم بمونیم
( پاک شاعر شدیم رفت خدا خودش تا آخر سال به خیر بگذرونه!!! )
اگه خدا بخواد برنامه های زیادی واسه 21 سالگیم دارم
کنکور ارشد سرآمد همشونه ولی هنوز تو پیچ و تاب برنامه ریزی ام ...
جدای از اون هنوزم نتونستم دل مشغولی هام رو کاملاً ازدلم بیرون کنم
ولی مجبورم که ساکش رو بدم دستش و یه یکسالی بفرستمش مرخصی.
از 20 سالگیم راضی ام چون توش بزرگتر شدم امیدوارم تو پست
19 فروردین 88 از 21 سالگیم بیشتر راضی باشم .

از خدا ممنونم چون روزی که توش به دنیا اومدم رو خیلی دوست دارم...

نظرات 8 + ارسال نظر
... سه‌شنبه 20 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 00:49

تبریک می گم تولدتو .. امیدوارم به همه ارزو هات برسی علل خصوص قبولی ارشد.و از همه مهمتر عمر با عزت داشته باشی ....
یه دنیا گل اقاقیا تقدیم قلب مهربونت

بچه توخس چهارشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 18:29 http://tokhs.blogsky.com

سلام چطوری هک نشده بودم ولی وبمم درست بود به هر حال تولدت مبارک ایشالله ۱۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰ ساله شی
راسی وبلاگ منو به دوستات بده

ریحان شنبه 24 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 00:52

شما مگه روزی که پا تو این دنیا گذاشتین از ما اجازه گرفتین که حالا میگرین

این اجازهه خیلی صوری بود ااااااااااااقبول نیست ........
از اول ............

سلااااااااااااااام
سال نو مبارک

همچنین تولد با تاخییییییییییییییییییییر
ایشالله ۲۱یی پر از خاطره های خوش واست رقم بخوره

با ارزوی بهترینااااااا
خوش باشی وکیل جواااااااااااااااااااان



طناز یکشنبه 25 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 00:17 http://tannazam.blogfa.com/

سلام
تبریک میگم تولدتو
به جمع بیست و یک ساله ها خوش اومدی (:
کنایه هاتو هم خوب میای

طناز یکشنبه 25 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 00:21 http://tannazam.blogfa.com/

دوست نگه داشتنیه نو موندنی
کسانی هم که تو وبلاگ من میان و نظر میدن لطف دارن
چون سعی میکنم نگهشون دارم
یه بار دیگه تولدت مبارک (گل)

ریحان یکشنبه 25 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 00:40

خوشحالیم که خوشحال نودیمتااااااااااااااااااااان

میگم منظورت حضور عالی متعالی بود دیگهههههههههه

در ضمن ما یه چند تایی شیر خشک از شما جلوتریم
اینو گفتم که خودت قاطی ما بر باد رفته های ۲۱ یی نکنی
ما زودتر از شما دنیا رو مشعوف نمودیممممممممممممم
با رو بندیل ۲۱ و باید ببندیم
گریهههههههههههههههههه

مگه خبر نداری یه زلزله اومد تو این خونه ی مجازی مااااااا به قدرت ریحان و اندی ریشتر


فک کن
من الان یه چشم کوره یه پام لنگ میزنه یه دستم زوق زوق میکنه...........................

آیییییییییییییییییییی کمرم

ستاد حوادث ییهویی قول همکاری داده .........
تا چی پیش بیاد



میگم حالا قبلی حالش بهتر بود یا ااااااااااااااااااااا


یه چی دیگم بگم برم

بی خیال بعدا میگم ...........


بازم تبریک
اینو گفتم که الان رسماااااااااااااااااا دچار ذوق زدگی مفرط بشیییییییی


یا حق

1 سه‌شنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 15:53

تو متولد 67 هستی یا 66؟

خودم چهارشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 21:05

66
یعنی منظورت اینه 21 سالگیم تموم شده و اومدم تو 22؟
بذار فکر کنم شایدم راست می گی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد