.:: یک .و.ک.ی.ل. (دوباره سینا)::.

خدایا! کیست که طعم محبتت را چشید و جز تو را آرزو کرد؟ (خوش آمدید)

.:: یک .و.ک.ی.ل. (دوباره سینا)::.

خدایا! کیست که طعم محبتت را چشید و جز تو را آرزو کرد؟ (خوش آمدید)

تمام من....

درود و سلام
این روزها شادترین روز های مسلمون هاست مبارک همتون.
روزهای شاد تو اسلام زیاده اصلاً اسلام دین شادیه چون یه دین
کامله پس به اندازه غمش شادی داره . تلویزیونم بسپارید به خدا...

با اجازتون می ریم سر اصل مطلب ......

اگه بدونی کاری رو کردی که به صلاحته؟
اگه بدونی از امروز جلوی خراب شدن آیندت رو گرفتی؟
اگه بدونی داری تو راه بهتری پا می ذاری؟
اگه بدونی روانت رو از فشار های بی مورد پاک کردی؟
اگه بدونی چیزی که به شک فروخته می شه همون بهتر که نباشه؟
اگه بدونی به خاطر دوستت از خودت گذشتی؟
اگه بدونی ، اگه بدونی، اگه بدو.........
قدم هات رو محکم تر بردار.
شاید خیلی چیز ها ارزشش رو نداشته باشه
شاید نباید به کسی اجازه ای بیشتر از حدش می دادی .
شاید اشتباه از تو بوده .
شاید نتونی الان تصمیم درستی بگیری
شاید خیلی زوده
شاید شاید.....
می تونی بشی همونی که بودی؟ هیچ وقت واسه بدست آوردن چیزهایی
که از دسستشون دادی دیر نیست
دلت؟ دل رو بسپار به صاحبش همونی که بدون اون هیچی نیستی ولی
با اون همه چی رو می تونی بدست بیاری .
تولدت مبارک.

من وگرماو من و خودم

درود و سلام
تابستون و گرما و گرما و گرما ، همین جا یه فاتحه نثار مخترع کولر!
یه مدت همه چی سر جاش بود یعنی الآنم هست ولی داره یه اتفاقایی می افته از قرار معلوم ...
شاید منم دارم یه دفعه ازون بالا پرت می شم پایین و خودم خبر ندارم؟ ولی نه، اونقدر خودم رو شناختم
که حالا بتونم محکم رو پاهام بایستم و مسایل کوچک رو از خودم دور کنم.

خوب مثل اینکه دوستان پرشین بلاگی اومدن رو دامنه آی آر بابا با کلاس ها...!

* اهالی یک دهکده تصمیم گرفتند تا برای نزول باران دعا کنند.
   در روز موعود، همهء مردم برای مراسم دعا در محلی جمع شدند
   و تنها یک پسر بچه با خودش چترآورده بود و این یعنی ایمان...

*گفتم: خسته‌ام  گفتی: ..:لاتقنطوا من رحمة الله :..
..:: از رحمت خدا نا امید نشوید(زمر/53) ::..
*گفتم: هیشکی نمی‌دونه تو دلم چی می‌گذره . گفتی:  ..: ان الله یحول بین المرء و قلبه :..
..:: خدا حائل است بین انسان و قلبش! (انفال/24) ::..
*گفتم: غیر از تو کسی رو ندارم گفتی: ..: نحن اقرب الیه من حبل الورید :..
 ..::ما از رگ گردن به انسان نزدیک‌تریم (ق/16)::..
*گفتم: ولی انگار اصلا منو فراموش کردی! گفتی: ..:فاذکرونی اذکرکم :..
..::منو یاد کنید تا یاد شما باشم (بقره/152)::..