.:: یک .و.ک.ی.ل. (دوباره سینا)::.

خدایا! کیست که طعم محبتت را چشید و جز تو را آرزو کرد؟ (خوش آمدید)

.:: یک .و.ک.ی.ل. (دوباره سینا)::.

خدایا! کیست که طعم محبتت را چشید و جز تو را آرزو کرد؟ (خوش آمدید)

جالبه خیلی جالبه خیلی خیلی جالبه

این وبلاگ می تونه درباره ی موضوعات مختلف باشه یعنی اصلاً قصد ندارم
متن هام یه روال خشک و بدون خلاقیت داشته باشه
مثلاً قصد دارم تو این نوشته یک کار جالب انجام بدم :
دوست های زیادی تو دوران تحصیلی  چه مدرسه و چه تو دانشگاه داشتم و دارم اما گاهی اوقات به دلایل مختلف از شون دور افتادم وهیچ راهی هم واسه پیدا کردشون  ندارم ولی اگه تو این وبلاگ اسم چند تاشون رو وارد کنم ممکنه کسی که اسمش رو سرچ میکنه متوجه بشه و کامنت بذاره و از این طریق شاید بشه دوباره همیگر رو پیدا کنیم  و تیریپ بی خبری نباشه دیگه
بعضی هاشون که الان یادمه:
سینا درویش_مازیار مهدوی_مسیح ناصحی_امین عمرانی_محمد صادق الله قلی_سامان مطلوب طلب _علیرضا ناییج _

یه چیز ساده

۱)سلام

۲)نماز و روزه هاتون قبول حق ان شا الله (التماس دعا داریم) 

۳) سعی می شه این وبلاگ روز به روز به هدفی که دارم نزدیکتر بشه .

۴)من چون خودم قبل از ورود به رشته حقوق دانشگاهمون(موسسه آموزش عالی علامه محدث نوری)   اطلاعات زیادی نداشتم و همیشه دوست داشتم یه منبع خوب در این باره باشه و من رو راهنمایی کنه پس سعی میکنم تو این وبلاگ در حد خودم چیز هایی رو که در طول تحصیل در موسسه آموزش عالی علامه محدث نوری باهاش اشنا می شم پیاده کنم مثل واحد های درسی ـ منابع ـ استادان و... حالا مفید بودن یا نبودنش دست خداست.

۵)ترم اولمون ۲۰ واحد درسی رو شامل شده که ۴ واحدش (زبان و عربی) پیش نیاز و بقیه دروس عمومی و اختصاصی اند 

 اسامی درس و استادامون   عربی پیش و معارف            :                  استاد عراقی

                                       زبان پیش و حقوق اساسی  :                  استاد رمضانی

                                       حقوق مدنی                      :                  استاد یحیی پور

                                       مقدمه علم حقوق              :                  استاد یزدان شناس

                                       حقوق جزای عمومی           :                  استاد صیقل

                                       مبانی علم اقتصاد               :                  استاد عید محمد زاده

                                       مبانی جامعه شناسی         :                خانم استاد سالاریان

                                       تربیت بدنی                        :                 استاد ایزدی و دماوندی 

          

  ۶)                            فرصت زیاده ولی سعی میکنم هر روزم از دیروز بهتر باشه

                             شب و روز واسه همه ایرانی ها خوش باشه

مخ قفل شده ی...

خدایا! کیست که طعم محبتت را چشید و جز تو را آرزو کرد؟ 

 

چه بگویم؟ سخنی نیست.

 

می وزد از سر امید، نسیمی؛

لیک تا زمزمه ای ساز کند

در همه خلوت صحرا

به روش

نارونی نیست.

چه بگویم؟ سخنی نیست

سلامی از جنس ...

به نام  خدای دانشجویان حقوق

مثل همیشه سخت ترین قسمت هر کار شروع اون کاره ولی می شه خیلی راحت تر از اون چیزی که فکرش رو میکنیم شروع کنیم حالا چه رسد که در عین ناباوری اولین نوشته ی یه تازه کار تا اینجا  تازه۲ خط  شده.

یکی داشته با عموش میرفته خرید بهش می گن چرا با عموت می ری خرید. می گه آخه مغازه ها نوشتن

(خرید برای عموم آزاد است)!!!!