.:: یک .و.ک.ی.ل. (دوباره سینا)::.

خدایا! کیست که طعم محبتت را چشید و جز تو را آرزو کرد؟ (خوش آمدید)

.:: یک .و.ک.ی.ل. (دوباره سینا)::.

خدایا! کیست که طعم محبتت را چشید و جز تو را آرزو کرد؟ (خوش آمدید)

درود

مثل اولین پستم یه کم حول شدم نمی دونم از کجا شروع کنم !!!
( برای اینکه پارسی را هم پاس بداریم : به مانند نخستین نوشته ام اندکی دستپاچه شده ام
و نمی دانم از کجا آغاز نمایم )
از خودم بگم : خوبم ، ولی یک نفرطی یک عملیات یک هفته ای دل تنگی هام رو ازم گرفت
( همش یک شد که!!! ) رفتیم تو فرجه، آزمون های پایان ترم نزدیکه ، نتیجه اینکه
الآن تو حرکتم تا خدا به کارنامه ام برکت بده !

دوستان : به جزهمکلاسی های دانشگاه دوستای خودم رو خیلی دوست دارم
و از خدا ممنونم که تا اینجا خودش هوای ما رو داشته و بهترین ها رو سر راهم قرار داده .
از دیدگاه من دوست های واقعی رو هم اثر می ذارن یعنی تو یک رابطه دو
تا دوست سعی میکنند به تعادل برسند ، تا به آرامشی که میخوان دست پیدا کنند این
یه اصل تو دوستیه . خیلی ها با شناسنامه ی هم دوست می شن یعنی این طور براشون
جا افتاده که فقط با گروه همسالان خودشون ارتباط برقرار کنند ولی این بستگی به
شخصیت هر فرد محیطی که توش بزرگ شده و طرز فکرش داره ...

می خواستم زندگی کنم ، راهم را بستند
ستایش کردم ، گفتند خرافات است
عاشق شدم ، گفتند دروغ است
گریستم ، گفتند بهانه است
خندیدم ، گفتند دیوانه است
دنیا را نگه دارید ، می خواهم پیاده شوم !
« دکتر علی شریعتی »

پ.ن : به آگاهی می رساندً بین( یک نفر ) و (طی) فاصله وجود دارد
قابل توجه دانشجویان دانشگاه اکابر شنگول آباد سفلی
پ. ن 2 : شما جای من بودین با پی نوشت چی کار می کردین؟
نظرات 7 + ارسال نظر
طناز چهارشنبه 15 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 16:57 http://tannazam.blogfa.com/

اول خودمم (:

طناز چهارشنبه 15 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 16:59 http://tannazam.blogfa.com/

من موندم تو چه جوری با این سرعت اپ کردی
اول من به تو خبر دادم تازه من اون موقع یه مقدار از کارهای اپم رو هم کرده بودم
بعد الان تو حتی زودتر از من اپ کردی
بابا سرعت
!!!

ریحان پنج‌شنبه 16 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 21:37

سلاااام بر وکیل جوان سینااا خان

احوالات

ادم که مییاد اینجااا نمیتونه چارتا کلوم فارسی عربی قاطی کنه
هی باید دست و دلش بلرزه .......

تا این فارسیمون فارسیتون فارسیشون به خطر نیفتاده برو نفرطی رو یه فاصله بینش بزار تا اگه یکی عین من با سواد اکابر گذرش این وراااا افتاد هی به خودش فشار نیاره که اگه این نفرت چرا این مدلی
گیرم اشتباه چاپی حالا چه جوریاست نفرت یه هفته ای دلتنگی از ادم میگیرههه ......

بد که یه ذره این عینک رو جا به جاا کردیم دوزاریمون افتااااد ای دل غافل .....نفر طیست نه نفرطی


ماااا اخرش نفهمیدیم این بچه هایی دانشگاتون خوبن بدن رفیقن نارفیقن ......حالا هی من بگم فارسیم به خطرافتاد بگووو چراااا ........جان ریحان این جملت و ویرایش کن ...خواهش ....اکابر اینااااااااا

بعدم اینو از مااا نه از پل نرولا داشته باشی بدد نیست

دوست بجای چتریست که باید روزهای بارانی همراه شما باشد . پل نرولا

و البته یه خورده از این رفقااام خدادادی چترن وواسه روزای افتابی حالا اجباریم نیست همراتون باشن خود به خود عمل میکننن (قال ریحاااااااااااان):دی

ماااا رفیق داریم ۵ تااااااااااااااااا ۳۰ ۴۰ سالههههه
فک کن
این جمله ه رو ادامه میدادی میفهمیدیم حالا این خوبه بده ما نرمالیم یا ....
با این ۵ ساله به شدت دوستیمااااااااااااااا یعنی یه دوست میگهههه یکی باید جمش کنه
هی روزگااار
بعدشم اینکههه یه توضیح بدهه این شکوه خانوم کیه ما رو از نگرانی برهااان
یادمه قبلانااا یه چند صفحه ای از ارشیوت باز کردم نفهمیدم.......کی گفت من فضولم

بهش بگو قربون دستش این کتابرو واسه منم بگیره شاید یه خورده مام حول حالنااا شدیم .....

کتابش به قوت فیلمش هست یااانه هر چند من اخرش و دیدم شبکه ۴
دانلودشم که یه سال نوری طول میکشهههههه

اصلا میدونی چیه من ۲۱ بودنتو به رسمیت نمیشناسم تااااا کتاب به دستم برسه ..خود دانی .....حالا بگم تاریخ تولدم و یا پشیمون شدی


گفتی فرجه و کردی کبابم .......هی

یه خورده برکتم بفرست این ورااااکه به شدت نیازمندیم
جبران میکنیمااااا

ولی بی خیال به قول جناب بتهون
انسان! خودت به یاری خود برخیز

چه یاری.....دی
فهمیدی ....یا از هولیت بوده یا حول حالنااااااا ت این دفعه پی نوشت نزدیااااااا
گفته باشم


جدای این که شماااتشریف میارید اون ورااا دلتون میگیره

ما که نگامون و میندازیم اینوراااا مثبت میشیم کلی ......خیلی
خلاصه که درود


ادم یه مدت هی سر بزنه نتونه بنویسه میشه حکایت این کامنت ماااااااا.....با کلی سانسور
گمونم از پستت طولانی تر شده باشه ...دی


همین دیگههههه
فعلا
فی امان الله




Bache TokHS جمعه 17 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 02:22 http://Tokhs.Blogsky.com

Harfaye Dr Shariatio Bayad Ba Tala Benevisi Pesar Havaset Bashe :P

بچه توخس سه‌شنبه 28 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 14:23 http://Tokhs.BlogSky.Com

آپم

. یکشنبه 2 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 23:21

ریحااااان هستم .....

در نقش پمپ هواااااا.....

جهت انبساط خاطر روئساااا اسراااا علماااا فضلااااا فقرااا رفقاااا وکلااااااااااااااااا.....

خونه دار و بچه دار زنبیل و بر دار و بیاااااار ....


شماااا هوارم نکشی اتفاق خاصی نمیفته ...ما حالیمونه ...در ضمن حضرت عالی وکیلی یا دکتر ....دی

جان سیناااا من اگه بدونم تو این بی برقی اینقده میتونم مسمر ثمر باشم هر روز یه دستی به سر و گوشش میکشم ...نه واقعااا این قد کاربردی بود من نمیدونستم ...فک کن خوب پیش برم احتمالا جایزه وب منتخب توانیرم مال خودم میکنم ...خدا رو چه دیدی شاید ترقی ما این مدلی حاصل شد !!!!! برقی برقی ....



هر کی میاد اون طرفااا میشه لامپ سر خود .......خوبه هااااااااااا...جون میده واسه طرح خاموشی اصناااااف

باید بیشتر از اینااا قدر خودم و بدونم ... حیفم واقعااااااا

اون طنابی که شمااا بندازی و بخوای ما و بکشی بالا بالا هاااا !!!!جای عرش یه راست با مخ ما رو میرسونه به فرش ....فک کن یه دفع خیال برت داره گرو کشی کنی ......تعلیییییییییییییق

نه جانم زود واسه مااا با طناب پوسیده ی شماااا دنیا از حضور مون ناکام بمونه .....

واقعاااااا من حیفم ....

خوبه نگفتی اون الش مال همگانی بودنشه....جداااا خوبه این قدرا ااا خلاقیتت راه نداده ...رسمااا شانس اوردم دیگه .....خوب که فک میکنم میبینم تو هم حیفی .....

جای خوندن کتابای قانون و حفظ هزار مدل تبصره و ماده و .....ایناااا ....چار تا کلوم فارسی بخون .....فهم کناییت ضعیف جانم ...ضعیف .......ساعت ۴ بعد از ظهر فک میکنی مخت تراوشات میده بیرون همین میشه دیگه خیلیم نباید ازت توقع داشت میگن مخ ادمیزاد ساعت ۲ تا ۴ تو پایین ترین راندمان ممکنهاااا .. ارور میده .....تعلیق رسمااااا ...راس میگن ..وقت خواب و استراحت ظهر گاهی شماااا یه لطفی بکن دیگه فک نکن .....ضرر نداره که بزار هوااا بخوره واس سلامتی خوبه .......یادم نبود فرجه گریبانتو گرفته

اه ما رو باش رو حرف خداا حساب باز کرده بودیماااا کی تمدید شد ما نفهمیدیم ....جلسه غیر علنی بود دیگههههه .........حالا کی میره این همه راه ووووووووووووووووووو

من مرده ی این دی دی دی دی ام دیگه ......حالا هی من بگم فارسیت فرجست ...بگو چرا میگی ...نه واقعااا نیست ...رسماااا از این دفاعیه و توجیهیت کف کردم ........

بفرستش اب خنک بخوره بعد خودت وکیلش شو بیارش بیرون واسه سابقت خوبه .....

شمااا الان کنجکاو چی چی هستی ........نه واقعااااا

الهی .....میدونستی مرد و به قولش میبندن ............بقیشم نمیگم ...اصرار نکن نمیگم .من میگم فارسیت و ارتقااا بده واس خاطر این چیزاست دیگه ..

یعنی من روش حساب کنم دیگههه....ای جاااان ......

سر اون تساوی و عدالته حرف دارم ولی الان وقت ندارم .......حیف فقط به عمل کار براید بر اید به سخنرانی نیست جناب وکیل باشی .........بعدااااااااا



ahan ....aleike salammmmmmm :D

حالاااا من اجازه دادم چرا کامنت مردم و پوکوندی یادم ده تایی میشد ........اینم روش ...گرفتی چی شد دیگههه ....من رسمااا توبه میکنم دیگه این مدلی کامنت بدم...وسوسم نکنیاااا ....بشه حکایت توبه گرگ و مرگ........

میخواستم یه مدل دیگه جوابیه بدم یکی این که اینجااا همه خوانه ...بعدم ترسیدم ارور بدی .....ببین من چقد به فکرم ....اکابر اینااااااااااااااا

فعلااااا همین ولی یادمه بیشتر از اینااا بود

راضی شدی

شاد باشی ......




نیلوفری چهارشنبه 2 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 13:36 http://www.atigheh.blogsky.com

سلام آقا سینا ما لینکت کردیم و دوباره هم اومدیم تو وبت خیلی جالبه
اگه افتخار دادای و خواستی تو هم ما رو لینک کن تا خوشحال بشیم

لینکیدم که؟؟؟؟؟؟؟؟؟ :دی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد