.:: یک .و.ک.ی.ل. (دوباره سینا)::.

خدایا! کیست که طعم محبتت را چشید و جز تو را آرزو کرد؟ (خوش آمدید)

.:: یک .و.ک.ی.ل. (دوباره سینا)::.

خدایا! کیست که طعم محبتت را چشید و جز تو را آرزو کرد؟ (خوش آمدید)

...

درود و سلام
دانشگاه هم داره شروع میشه و ترم آخر و به به بوی خداحافظی میاد
جز درس واینا آدم یه دور واقعیت جامعه رو اونطور که هست تو این 4 سال تجربه میکنه
حالا یه سری مثل ما نخبه اند،7 ترمه تموم میکنند اون دیگه جای خودش : دی ...


بدانیم که ...
*  زندگی مثل یک دستمال لوله ای است ، هر چه به آخرش می رسیم سریع تر حرکت میکند.
*  تنها اتفاقات کوچک روزانه است که زندگی را تماشایی میکند.
*  چشم پوشی از حقایق آنها را تغییر نمی دهد.
*  این عشق است که زخم ها را شفا می دهد نه زمان.
*  فرصت ها هیچ گاه از بین نمی روند ، بلکه شخص دیگری ، فرصت از دست رفته ما را تصاحب  خواهد کرد.
*  لبخند ارزان ترین راهی است که می شود با آن ، نگاه را وسعت داد.
*  همه می خواهند روی قله کوه ، زندگی کنند اما تمام شادی ها و پیشرفت ها وقتی رخ می دهد که در حال بالا رفتن از کوه هستید.
*  راه رفتن کنار پدر در یک شب زمستانی در کودکی ، شگفت انگیز ترین چیز در بزرگسالی است.

نوشته زیر 2 حالت داره : یاپسره خیلی کلید بوده یا کلیده خیلی پسر بوده ...
 گفتم تو شیرین منی        گفتی تو فرهادی مگر!
گفتم خرابت می شوم       گفتی تو آبادی مگر!
گفتم ندادی دل به من        گفتی تو جان دادی مگر!
گفتم ز کویت می روم      گفتی تو آزادی مگر!
گفتم فراموشم مکن           گفتی تو در یادی مگر!
گفتم خموشم سالها           گفتی تو فریادی مگر!....


پ.ن : یه بنده خدا به این پسره بالا، ترانه مادری رو نشون بده :دی
پ.ن2 : این پی نوشت واسه رفع قضا بلا بود و ارزش دیگری ندارد..
.

نظرات 5 + ارسال نظر
iranikan پنج‌شنبه 4 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 12:35 http://iranikan.com

سلام دوست عزیز
سایت بسیار قشنگ،جذاب وپرمحتوایی دارید.ما نیز فرومی
علمی ، تخصصی و عمومی، با نام ایرانیکان(معدن و گنج ایرانی) را برای تمام ایرانیان عزیز راه اندازی کردیم.
خوشحال می شویم به جمع دوستانه ما بپیوندید .
می توانید از مدیر کل سایت، مدیریت انجمنی را درخواست کنید.
مایه مباهات است دوستان و مدیران لایقی مانند شما در جمع ما باشند.
منتظر حضور سبز شما هستم. موفق باشید.
www.iranikan.com

شمیم پنج‌شنبه 4 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 15:01

hi
آنکه می خواهد روزی پریدن آموزد نخست می باید ایستادن راه رفتن
دویدن و بالا رفتن آموزد پرواز را با پرواز آغازنمی کنند.(نیچه)
bye

Bache TokHS چهارشنبه 8 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 03:50 http://Tokhs.blogsky.com

Na Haji Hanooz Hal Nashode
Mer30 Ke Be Yadam Bodi Alan Bad az MOdatha Omadam Ye Up Kardam Khosh Hal MIsham ye Sar Behem bezani :X Sheretam Khili Ghashang Bood :X

هدا دوشنبه 18 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 00:08

سلام

ممنون از تعریفتون . امیدوارم کردین. امیدوارم از ایده هاتون استفاده کنم .

ممنون

هدا پنج‌شنبه 21 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 17:00 http://daryayeaabi.blogfa.com

ممنون از نظرتون . اما متوجه نشدم از اینکه می گین نوشته های خدمم بذارم !!ممنون که توجه کردین .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد