.:: یک .و.ک.ی.ل. (دوباره سینا)::.

خدایا! کیست که طعم محبتت را چشید و جز تو را آرزو کرد؟ (خوش آمدید)

.:: یک .و.ک.ی.ل. (دوباره سینا)::.

خدایا! کیست که طعم محبتت را چشید و جز تو را آرزو کرد؟ (خوش آمدید)

lمحرم و ...

درود و سلام
محرم واسه من یه تلنگره ،
انگار یکی می خواد بفهمم حواسم باشه که عقب نمونم
انگار یکی می گه محرم هر سال میاد تا یه چیزی بگه...
یادمون نره به خودمونم نگاه کنیم ، محرم واسه اینه که از خودمون شروع کنیم ....

*مجنون هنگام راه رفتن کسی را به جز لیلی نمی دید روزی شخصی در حال نماز خواندن در راهی بود
و مجنون بدون این که متوجه شود از بین او و مهرش عبور کزد مرد نمازش را قطع کرد و داد زد :
هی چرا بین من و خدایم فاصله انداختی مجنون به خود آمد و گفت من که عاشق لیلی هستم تورا ندیدم
تو که عاشق خدای لیلی هستی چگونه دیدی که من بین تو و خدایت فاصله انداختم!

این بیت رو امروز تو نوشته هام پیدا کردم ، به دلم نشست و پیشکش به شما :
*هی پا به پا نکن که بگویم سفر بخیر
مجبور نیستی که بمانی ولی نرو...

فرجه

سلام
خوب هستم سلامت هستم در فرجه به سر می برم هو !!!!
اینجور که بوش میاد این ترم بچه ها می خوان بترکونن چون فعلاً همه مفقود الاثر شدن
شایدم فرار کردن از بس که ( مغز ) اند !!

*درختان بارور خم می شوند و انسان های بزرگ ، متواضع می باشند.
فقط شاخه های خشک و انسان های نادان هستند که می شکنند اما خم نمی شوند .
ورژن بیگانه همون گفته بزرگان خودمون ( درخت هر چه پربارتر سربه زیر تر )

*همه ما رویای باغ پر گلی را در آن سوی افق ها در سر می پرورانیم اما از شکفتن گل هایی که درست
بیرون پنجره اتاق ما روییده لذت نمی بریم.

*اگر صبر کنید تا باد و وضع هوا کاملاً مناسب باشد ، هیچ وقت چیزی نخواهید کاشت
و هیچ وقت درو نخواهید کرد.

(اکلسیاتس)

شب یلدایتان را چگونه گذرانده اید !!؟

درود و سلام امیدوارم شب یلدایی پر از خاطره و عید قربانی با صفا رو گذرونده باشید...
همه چیز شب یلدا یه طرف این فال حافظ یه طرف البته فال خودم رو نمی گم که!!! ممکنه سو تفاهم پیش بیاد
بابا ما و این حرفا؟ این وصله ها به ما نمی چسبه!

این گفته های کوتاه رو به 2 دلیل دوست دارم یکی واسه اینکه باهاشون خاطره دارم...
دوم واسه اینکه دوست داشتن دلیل نمی خواد ...!

* هرگز از کسی که همیشه با من موافق بود چیزی یاد نگرفتم
* هیچوقت شخصیت خودت رو برای کسی تشریح نکن. چون کسی که تو رو دوست داشته باشه بهش نیازی نداره، و کسی که ازت بدش بیاد باور نمی کنه .
* وقتی تو خوشی و شادی هستی عهد و پیمان نبند. وقتی ناراحتی جواب نده. وقتی عصبانی هستی تصمیم نگیر. دوباره فکر کن..، عاقلانه رفتار کن .
* وقتی صبحها از خواب بیدار میشیم، ما دوتا انتخاب داریم . برگردیم بخوابیم و رویا ببینیم، یا بیدار شیم و رویاهامون رو دنبال کنیم . انتخاب باشماست ...
* نگذار کسی یک اولویت در زندگی تو بشه، وقتی تو فقط یک انتخاب در زندگی اونی... یک رابطه بهترین حالتش وقتیه که دو طرف در تعادل باشن .
* مهم نیست قشنگ باشی. قشنگ اینه که مهم باشی
* آن‌که «چرا»یی برای زیستن دارد، هر «چگونه»ای را می‌‌تواند تحمّل کند. «نیچه»
* همیشه عیب کار اینجاست که من '' آنچه هستم '' را با '' آنچه باید باشم '' اشتباه می کنم
* ازسنگهایی که درسرراهتان هست برای ساختن پلکان استفاده کنید
* با هیچ چیز ضدیت نداشته باشید. بکوشید منظور خود و آنچه را می خواهید یا نمی خواهید به صورت مثبت بیان کنید نه به شیوه ای منفی.
* دو خط موازی هرگز به یکدیگر نمیرسند مگر این که یکی بشکند برای رسیدن به دیگری
* خوشبختی این نیست که، "که" هستی یا "چه" داری، خوشبختی صرفا آن چیزی است که در «فکر» تو می گذرد. دیل کارنگی
* خدایا به داده و نداده وگرفته ات شکر: که داده ات نعمت است. نداده ات حکمت و گرفته ات امتحان.

پ.ن : پی نوشتم نداریم تموم کردیم ، برید فردا بیاید.
پ. ن1 : کاش می شد که اذیت نشی اونوقت ...... ش . ک . و . . . .
پ. ن 2: شگفت زده نشید ! اونی که باید بگیره می گیره.