.:: یک .و.ک.ی.ل. (دوباره سینا)::.

خدایا! کیست که طعم محبتت را چشید و جز تو را آرزو کرد؟ (خوش آمدید)

.:: یک .و.ک.ی.ل. (دوباره سینا)::.

خدایا! کیست که طعم محبتت را چشید و جز تو را آرزو کرد؟ (خوش آمدید)

درود و سلام
از دیدگاه من بهترین شبکه تلویزیون شبکه 4 :
پنگان
آسمان شب
4سوی علم
مستند های جذاب و با کیفیت
و از همه زیباتر برنامه آقای صالح علا ( دو قدم مانده به صبح)
و برنامه های دیگه
همه ی اینها رو اضافه کنید به دکورعالی ، لوگوهای زیبا ،کیفیت پخش و...
راستی مجری آسمان شب یه برادر دو قلو داره عین خودش
دو روز پیش صبح تو برنامه ی مردم ایران سلام وقتی با هم اومده بودن
واقعاً موندم از این همه شباهت و کلی خندیدم که همش فکر می کردم
این مجری ها یه نفر بودن تو چند تا برنامه ....
خلاصه اینکه ما شبکه 4 رو خیلی قبول داریم داداش دمشون گرمه به مولا!!!

پ.ن: هر چی باشه از شبکه 3 یهتره که هر وقت برنامه کم بیاره
فوتبال دسته سوم بورکینافاسو رو هم پخش می کنه، تازگی ها
صدای تماشاگرها رو هم خودشون می ذارن دقت کنید هر وقت گلی
زده می شه تماشاگرها انگار عین خیالشون نیست .
جالبه همون یه صدا رو، رو فوتبال همه کشورهام می ذارن!!!
پ.ن1: از اینکه مجبورم تو دانشگاه خودم نباشم خیلی ناراحتم اصلاً
اینجور رفتار کردن رو دوست ندارم ولی خوب تصمیم خودمه
پاشم می ایستم اون رفتارهای قبلم مال دانشگاه نیست تو دانشگاه
باید ماسک زد و وارد شد مثل همه ...
از خودم شرمنده ام خیلی خودم رو اذیت کردم از خودم معذرت می خوام....
پ.ن2: تلاش میکنم تو نوشته هام تا جایی که می شه از واژگان عربی یا خارجی
استفاده نکنم ( فارسیش می شه بهره نبرم!) ولی گاهی وقت ها نوشتم
حالت خودمونیش رو از دست می ده که ارزشش رو داره البته...
پ.ن.3: شانس آوردیم پی نوشته وگرنه حتماً رمان نوشت می شد!!!
نظرات 5 + ارسال نظر
انوشه چهارشنبه 10 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 16:59

سلام چرا ماسک بزنین؟

بچه توخس جمعه 12 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 13:06 http://tokhs.blogsky.com

سلام چه انتقاد خفنی کردی
راسی تبادل لینک پایم خواستی خبر بده

بچه توخس شنبه 20 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 23:23 http://tokhs.blogsky

اومدییییییی جزو دوستااااان من

ریحان شنبه 4 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 11:29 http://www.narengi.blogsky.com

سلام

میون همه برنامه های بی کیفیت داخلی که صرفا برای پر کردن اوقات ملت ساخته میشه برنامه هایی از این دست واقعا نعمت

در مورد اون دوقلوهام برای منم پیش اومد
و بعد کلی تفکر کاشف به عمل اومد اینایی که من تو دوتا از برنامه های شبکه چهار میدیدم دو تا بودن نه یکی


در مورد پست اخرتونم باید بگم
این نیمرو درست کردن دوم عجیب وصف الحال من بود

خیلی جدی نگیر که دخترا به این تمیزی از پس درست کردن نیمرو بر بیان حداقل دخترای امروزی




ممنون از حضورتون
و شرمنده از پاسخ با تاخیر

و شرمنده تر که من واژه گان فارسی و عربی رو با هم اوردم

یا حق
شاد باشین

طناز چهارشنبه 15 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 17:56 http://tannazam.blogfa.com/

واااااااااای این نوشتت هم خیلی باحال بود
عین واقعیت بود
فقط یه چیزی
خوشحال میشم بگی ادرس وبلاگم رو از کجا داشتی
یعنی چه جوری اومدی به وبلاگم
موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد