.:: یک .و.ک.ی.ل. (دوباره سینا)::.

خدایا! کیست که طعم محبتت را چشید و جز تو را آرزو کرد؟ (خوش آمدید)

.:: یک .و.ک.ی.ل. (دوباره سینا)::.

خدایا! کیست که طعم محبتت را چشید و جز تو را آرزو کرد؟ (خوش آمدید)

بازم میام...

درود و سلام
پست جدید رو با یه سوال آغاز می کنم :
شما با چه چیزی شاد می شید؟
یعنی به نظر شما یه جوون الآن اگه بخواد خوشحال باشه چه چیزایی لازم داره؟
یه کمی به دور و برمون نگاه کنیم ، حس میکنم تازگی ها همه یه جور دیگه شدن
شاید اشتباه می کنم ولی واسه یه بار وقتی صبح از خونه بیرون می رید تو چهره دوستان
همکاراتون و ... بیشتر دقت کنید ...
یا یه راه ساده تر : برید چند تا وبلاگ باز کنید از هر 10 تا حداقل 5تا نا امیدی و
عشق شکست خورده و غم و ... بگذریم.

ترم جدید داره آغاز می شه و اونایی که الآن دارن ارشد می خونن حتماً ترم 5 رو خوب به خاطر دارن
دیروز استاد جزامون می گفت: ترم 5 مثل سال سوم و پیش دانشگاهیه و در واقع استارت اصلی
واسه کنکور ارشد . آرزو که بر جوانان عیب نیست!؟ دیدی یه فرجی شد!!! (دل خوشی داریم ما)

در مورد فیلم های ماه رمضان هر چند خیلی زوده ولی تا الآن خوب بودند و بیشتر از همه
ترتیب پخششون واقعاً به جا بوده . ترانه اول فیلم یک وجب خاک از اخشابی  و ترانه
احسان خواجه امیری تو میوه ممنوعه هم از دید من بهتر از بقیه بودن.

 
پ.ن.: شهریور رو آپ نکردم جون نمی دونستم بعد از پست قبلی چی بنویسم؟
امروز دیدم نمی خواد حتماً چیز خاصی باشه ....

نظرات 7 + ارسال نظر
نقد و بررسی وبلاگها چهارشنبه 4 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 12:07 http://naghdeweblog.blogsky.com/

اگر مایلید وبلاگ شما مورد بررسی قرار گیرد
یا علاقمندید تا در بحث های ما شرکت کنید:

http://naghdeweblog.blogsky.com/

منتظر شما هستیم.

شکوه چهارشنبه 4 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 23:35

سلام مهربون...
با چه چیزی شاد میشیم ؟؟؟ از دید من با اینکه بهتر همدیگهرو درک کنیم و حرف همو بفهمیم ... منم قبول دارم تقریبا همهی اطرافیانمون و خودمون هر کسی به نوعی غمی داره حالا تو دید بعضی ها غم اون یکی نسبت به غم خودش خیلی کوچیکه و هر کسی داتنگی خودشو بزرگتر از غم دیگری می دونه!!!
طبیعتا اگه ظرفیت بالایی داشته باشیم این دلتنگی هام می تونه مزه ی زندگی رو بیشتر کنه و لحظه لحظه ی زندگی رو با امید و لطافت سپری کنیم..
نماز روزه ی همه قبول باشه...سینای عزیز ایمان بهت دارم که ارشدم با موفقیت شروع می کنی .
مرسی

زینب شنبه 7 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 06:05 http://zibinous.blogfa.com

سلام
خوبی اوضاع بر وفق مراد باشه...علت نمی خواد شادی!

انوشه شنبه 7 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 10:17

سلام. پست شخصی فرستاده بودی من هم تو قسمت شخصی نگهشون داشتم. هنوز هم نظرت در مورد سریال ها همینه؟

دیانا جمعه 20 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 16:13 http://justkhodam.blogsky.com

سلام سینا جان
خوبی
راجع به پستت باید بگم واقعا راست میگی آدم هر کیو تو خیابون میبینم قیافه ها شبیه ناله ست
من وقتی میبینم دیگران شادن خودمم شادم
شاید بگی برو بابا چرا دروغ میگی
اما باید بگم سینا جان من با مشکلاتم راحت کنار میام
از کاه کوه نمیسازم
شایدم مشکل خیلی حادی ندارم و اینو مدیون خانواده خوبمم که نگذاشتند هیچ جوره بهم سخت بگذره
راستی قالب نوت هم مبارک

عید فطرو هم پیشاپیش تبریک میگم
انشالله آرشد هم قبول میشی فقط باید تلاش کنی

[ بدون نام ] شنبه 21 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 18:40

۱

دیانا دوشنبه 21 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 09:15 http://justkhodam.blogsky.com

سلام سینا
داغ دلم تازه شد
من که ترم ۶ام هیچ کاری نکردم برای ارشد
فقط به این فکر میکنم که فعلا لیسانسو بگیرم تا بعد واسه ارشد تصمیم بگیرم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد