.:: یک .و.ک.ی.ل. (دوباره سینا)::.

خدایا! کیست که طعم محبتت را چشید و جز تو را آرزو کرد؟ (خوش آمدید)

.:: یک .و.ک.ی.ل. (دوباره سینا)::.

خدایا! کیست که طعم محبتت را چشید و جز تو را آرزو کرد؟ (خوش آمدید)

تمام من....

درود و سلام
این روزها شادترین روز های مسلمون هاست مبارک همتون.
روزهای شاد تو اسلام زیاده اصلاً اسلام دین شادیه چون یه دین
کامله پس به اندازه غمش شادی داره . تلویزیونم بسپارید به خدا...

با اجازتون می ریم سر اصل مطلب ......

اگه بدونی کاری رو کردی که به صلاحته؟
اگه بدونی از امروز جلوی خراب شدن آیندت رو گرفتی؟
اگه بدونی داری تو راه بهتری پا می ذاری؟
اگه بدونی روانت رو از فشار های بی مورد پاک کردی؟
اگه بدونی چیزی که به شک فروخته می شه همون بهتر که نباشه؟
اگه بدونی به خاطر دوستت از خودت گذشتی؟
اگه بدونی ، اگه بدونی، اگه بدو.........
قدم هات رو محکم تر بردار.
شاید خیلی چیز ها ارزشش رو نداشته باشه
شاید نباید به کسی اجازه ای بیشتر از حدش می دادی .
شاید اشتباه از تو بوده .
شاید نتونی الان تصمیم درستی بگیری
شاید خیلی زوده
شاید شاید.....
می تونی بشی همونی که بودی؟ هیچ وقت واسه بدست آوردن چیزهایی
که از دسستشون دادی دیر نیست
دلت؟ دل رو بسپار به صاحبش همونی که بدون اون هیچی نیستی ولی
با اون همه چی رو می تونی بدست بیاری .
تولدت مبارک.

نظرات 9 + ارسال نظر
عروس مرده جمعه 26 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 21:23 http://dead-bride.blogsky.com

آره اما اراده ی من کجا رفته؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ تو راست می گی اما من من من
اراده اراده اراده

فائزه شنبه 27 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 14:38 http://myrealylife.blogsky.com/

سلام
عیدتون مبارک
ما رو دعا کنید :)

شکوه شنبه 27 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 22:27

[ بدون نام ] سه‌شنبه 30 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 10:52

۱ ۲ ۳

انوشه چهارشنبه 31 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 10:36

مرسی دستت درک نکنه تموم شد.

رهگذر سه‌شنبه 6 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 14:31

سلام و درود به آقا سینا
آقا سینا عمر آدما خیلی کوتاه به اندازه یه پلک زدن توی این فرصت کم باید به ندای دل خوب گوش داد باید برای به دست آوردن چیزهایی که دل می خواد با جدیت تمام تلاش کرد آخه همین دل که بنی آدم از سایر مخلوقات خدا جدا می کنه پس چرا توی این دنیا که هر کاری ریسک داره به ندای دل که ریسکش از هر چیزی کمتر گوش ندیم؟ البته قبول دارم باید این وسط مراقب باشیم تا به خاطر دلمون به کسی ظلم نکنیم یا حق کسی از بین نبریم و یا... ضمنا گاهی صاحب دلمون با زبون دل باهامون حرف می زنه پس کافی با دقت گوش کنیم تا نداشو بشنویم

آذین نادری دوشنبه 19 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 21:14 http://www.iliran.blogfa.com

سلام.
اسلام دین کاملیه...
به چه درد من می خوره؟
چه باری از رو دوش من بر می داره؟
من آپم
با:
به جهنم...

انوشه یکشنبه 25 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 15:30

اره ایشالله ختم می شه مهندس

[ بدون نام ] سه‌شنبه 27 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 12:25

دیده نمی شه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد