.:: یک .و.ک.ی.ل. (دوباره سینا)::.

خدایا! کیست که طعم محبتت را چشید و جز تو را آرزو کرد؟ (خوش آمدید)

.:: یک .و.ک.ی.ل. (دوباره سینا)::.

خدایا! کیست که طعم محبتت را چشید و جز تو را آرزو کرد؟ (خوش آمدید)

جالبه خیلی جالبه خیلی خیلی جالبه

این وبلاگ می تونه درباره ی موضوعات مختلف باشه یعنی اصلاً قصد ندارم
متن هام یه روال خشک و بدون خلاقیت داشته باشه
مثلاً قصد دارم تو این نوشته یک کار جالب انجام بدم :
دوست های زیادی تو دوران تحصیلی  چه مدرسه و چه تو دانشگاه داشتم و دارم اما گاهی اوقات به دلایل مختلف از شون دور افتادم وهیچ راهی هم واسه پیدا کردشون  ندارم ولی اگه تو این وبلاگ اسم چند تاشون رو وارد کنم ممکنه کسی که اسمش رو سرچ میکنه متوجه بشه و کامنت بذاره و از این طریق شاید بشه دوباره همیگر رو پیدا کنیم  و تیریپ بی خبری نباشه دیگه
بعضی هاشون که الان یادمه:
سینا درویش_مازیار مهدوی_مسیح ناصحی_امین عمرانی_محمد صادق الله قلی_سامان مطلوب طلب _علیرضا ناییج _
نظرات 2 + ارسال نظر
جاهد شنبه 5 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 23:48 http://1001-nighte.blogsky.com

سلام من لینک شما رو در وبلاگم قرار دادم .

مرسی
اگه اجازه بدی من هم وبلاگ شما رو تو وبلاگم معرفی میکنم
موفق باشی

سعید پنج‌شنبه 10 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 20:39 http://hala vaght ziade


آقا اگه اجازه هست ما از این پیشنهادت استفاده میکنیم
دمت گرم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد