.:: یک .و.ک.ی.ل. (دوباره سینا)::.

خدایا! کیست که طعم محبتت را چشید و جز تو را آرزو کرد؟ (خوش آمدید)

.:: یک .و.ک.ی.ل. (دوباره سینا)::.

خدایا! کیست که طعم محبتت را چشید و جز تو را آرزو کرد؟ (خوش آمدید)

دوباره ...

فکر کنم 87 از اون سال هایی که زود می گذره حالا می ذاریم تا آخر پاییز ببینیم چی می شه !

معجزه کن خدای من به قلب من نفس بده
ثانیه های رفته رو به این ترانه پس بده
صبح سپیده می رسه دلم جوونه می زنه
آهای شب ستاره سوز دوباره وقت رفتنه
ترانه آهنگ صبح سپید فرزاد فرزین رو داشتم گوش می کردم دیدم بد نیست بنویسمش !

"" آفرینش به طور مداوم رخ می دهد. هر دفعه که فردی فکری دارد یا یک روش تفکری
طولانی و سابقه دار دارد. افکارش در روند خلق قرار دارند و چیزی از این افکار
آشکار می شود.
آنچه هم اکنون در فکرت می گذرد زندگی آینده ات را خلق میکند . تو زندگی ات را با افکارت
خلق می کنی و چون مدام در حال فکر کردن به سر می بری ، همیشه هم در حال آفرینش
هستی. راجع به هر چه فکر کنی یا بر هر چه تمرکز کنی همان در زندگی ات ظاهر می شود""
مایکل برنارد بک ویث از کتاب راز نوشته راندا برن.
از شکوه ممنونم ، این کتاب یکی از بهترین هدیه های تولدم بود : دی
حالا از اتفاقات دور و برم راحت میگذرم وقتی هدفت رو بشناسی به کارهایی که قبلاً می کردی
می خندی ، نوجوان بودیم و جاهل !!!!


: اگر روزی دشمن پیدا کردی، بدان در رسیدن به هدفت موفق بودی!
اگر روزی تهدیدت کردند، بدان در برابرت ناتوانند!
اگر روزی خیانت دیدی، بدان قیمتت بالاست!
اگر روزی ترکت کردند، بدان با تو بودن لیاقت می خواهد
* دیدگاه من راجع به این جمله :
احمقانه است اینکه همه رو در مقابل خودمون ببینیم میشه بهترم نگاه کرد خیلی مثبت تر.


در شگفتم که سلام آغاز هر دیداریست ، ولی در نماز پایان است . شاید این بدین معناست که پایان نماز ،
آغاز دیدار است . ( دکتر شریعتی )

: در زندگی باران نباش که فکر کنند خودت را با منت به شیشه میکوبی ؛ ابر باش تا منتظرت باشند که بباری
از دشمن خودت یکبار بترس و از دوست خودت هزار بار. (چارلی چاپلین)


گفتم کتاب، یکشنبه نمایشگاه کتاب رو با حضورمون منور فرمودیم تجربه خوبی بود راضی ام
اون هایی که سال های پیش هم دیده بودند ، می گفتند امسال از همه سال ها بهتر بوده
هم نظمش هم مکانش . خلاصه ما که در این زمینه دیدگاهی نداریم!!

پ.ن : باز این پی نوشت از کجا پیداش شد....
نظرات 4 + ارسال نظر
نرگس شنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 20:42 http://nargesb.blogsky.com

من از شما خبری نداشتم که بخوام بتون خبری بدم !

طناز یکشنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 15:28 http://tannazam.blogfa.com

سلام
خیلی خیلی قشنگ و اموزنده بود
هر جمله کلی حرف برای گفتن داره
که یادم نره (:
کتاب رازم که دیگه فوق العاده ستتتتت
منم اپ میکنم ولی نمی دونم کی وقت کنم ((:

بچه توخس چهارشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 17:57 http://tokhs.blogsky.com

سلام تا کی می خوای موذه کنی ول کن بابا:(((:))))

اطهر جمعه 3 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 19:46 http://brightfire.blogsky.com

سلام
ممنونم که اومدی. راستش سرم خیلی شلوغه اصلا وقت ندارم. الانم یه امتحان سخت دارم . واااای..................

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد