.:: یک .و.ک.ی.ل. (دوباره سینا)::.

خدایا! کیست که طعم محبتت را چشید و جز تو را آرزو کرد؟ (خوش آمدید)

.:: یک .و.ک.ی.ل. (دوباره سینا)::.

خدایا! کیست که طعم محبتت را چشید و جز تو را آرزو کرد؟ (خوش آمدید)

یه دفعه نوشت!!!

دیروز یه جایی خوندم ( عاشق اگر رنگی از معشوق نگیرد در عشق خود صادق نیست )
راستی چرا هر وقت صحبت از عاشق و معشوق می شه عاشق رو مذکر و معشوق رو مونث می بینیم؟
اگر در واقعیت هم ( ابراز)عشق یکطرفه باشه اصلاً می شه اسمش رو عشق گذاشت؟
یعنی فقط عاشق باید عشق رو ابراز کنه و معشوق می تونه با دست پس بکشه و با پا پیش؟
اونوقت شاید رنگی که عاشق از معشوقش میگیره خاکستری باشه یعنی اونی نباشه که انتظارش رو داره
به نظر من بهتره بگیم عاشق و معشوق اگر رنگی از هم تو عشقشون نگیرند تو عشق هم صادق نیستند.

پ.ن : اعصابم از دست این دختره جانگهوا تو امپراطور دریا خورده ، یه کاره بعد از مدتها
میاد دیدن پسره ، آه و ناله که چی ؟! عشقم رو از دلت بیرون کن ؟! جالبه واسه خودش دلیل
میاره که نمی خواد اون اذیت بشه و ...
آقا فیلمشونه باور نکنید حالا هستیم و می بینیم اگه این دو تا آخرش به هم نرسیدن حالا هی مارو دق بدن!
( یاد یکی از دوستام افتادم لحن صحبتش عین همین نوشته بود D-: ... )

پ.ن1 : و سرانجام ابنجانب موفق به پیداکردن آهنگ ( هوای گریه ) همایون شجریان شدم !
نه بسته ام به کس دل نه بسته کس به من دل
چو تخته پاره بر موج رها رها رها من
ز من هر آنکه او دور چو دل به سینه نزدیک
ز من هر آنکه نزدیک از او جدا جدا من.
نظرات 14 + ارسال نظر
[ بدون نام ] یکشنبه 12 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 17:42

خوشحالم که علی دایی مربی تیم ملی شده

انوشه سه‌شنبه 14 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 09:14

ولی من اصلا خوشحال نیستم. ضمنا عزیزم نگاه نکن. سریالی که چشم هنرپیشه ها در اون تنگ باشه دیدن نداره که حالا حرص هم بخوری. جوانچی چی چیه؟

طناز چهارشنبه 15 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 17:52 http://tannazam.blogfa.com/

سلام حال شما؟
وبلاگ جالبی داری
خیلی بامزه می نویسی
بابا این سریالا چیه وقتتو میذاری می بینی؟
همون فیلم در و دهاتی های خودمون خیلی بهتره (:

طناز چهارشنبه 15 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 17:54 http://tannazam.blogfa.com/

در ضمن مگه من گفته بودم شما چشمت شوره؟
من اصلا می شناختم قبلا شمارو؟؟؟ خودم که خبر ندارم اگه می شناختم (:
ممنون که به وبلاگم اومدی
خوشحال میشم اگه اپ میکنی بهم خبر بدی
از وبلاگت خیلی خوشم اومد
ممنون بای

... چهارشنبه 15 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 23:34

ip: 85.185.244.86

طناز جمعه 17 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 00:13 http://tannazam.blogfa.com/

سلام
خواهش میکنم. من عین واقعیت رو گفتم
اصولا من ادمی نیستم که الکی از چیزی تعریف کنم
واقعا از وبلاگت و بیشتر از اون از طرز نوشتنت خوشم اومد
(:

طناز جمعه 17 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 00:14 http://tannazam.blogfa.com/

خوشحال میشم لینکم کنی
من الان میرم لینکت کنم
لینکم کردی یه خبر کوچولو بده
ممنون
بای

طناز جمعه 17 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 00:27 http://tannazam.blogfa.com/

در ضمن لوگوت رو هم گذاشتم البته با اجازه ((:
می خواستم بقیه هم با این وبلاگ خوشگل اشنا بشن

طناز شنبه 18 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 22:45 http://tannazam.blogfa.com/

سلام خوبی؟
راستش من برای وبلاگم لوگو ندارم که بذاریش تو وبلاگت ):
چشم اپ هم میکنم
فقط باید وقت کافی داشته باشم چون دوست ندارم الکی و سرسری اپ کنم
دوست دارم وقت بذارم واسشون
فکر کنم دیگه نزدیکهای عید اپ کنم
شاد باشی بای

ریحان چهارشنبه 22 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 12:52

سلااااااااااااااااام
اول اینکه یه دفعه نوشت ماهیانه مبارک
به من میگی بنویس بعد خودت میری حاجی حاجی مکه
اپ بعدی حتما یه یه سالی طول میکشه دیگه ..........

بابت محبتت یه دنیا ممنون

اما اااااااااااااااااا
درمورد مطلب دومی که گفتی نگاه نکن اقا جان نگاه نکن مگه اعصابت و از سر راه اوردی یانگوم بس نبود
این یانگوما کاریی کردکه دور هر چی فک و فامیلشو خط کشیدم

در مورد مطلب اخرم واقعا اینقدر دنبال این اهنگ بودی خوب میگفتی سند میکردم شایدم تو ارشیوت گفتی من هنوز نخوندم

اما در مورد مطلب اولت سر فرصت مینویسم
مفصللللللللللللللللللللل
فعلا این و داشته باش تا بعد

یه چی دیگه یه جوری نوشته بودی پینوشت یک فک کردم یه چند تای دیگه ای هم هست
نکنه بقیش چشم بصیرت میخواد
نههههههههههههههههههه
اینجا چرا اسمایل نداره ......................



موفق باشی و شاد
تا بعد یا حق


خودم چهارشنبه 22 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 14:03

این رو می گن با معرفت
خودمونیم منم عجب دوستای با صفایی دارما. مرسی :دی

طناز شنبه 25 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 12:38 http://tannazam.blogfa.com/

سلام خوبی؟
اپ که نکردی ولی اومدم دیگه (:

بچه توخس شنبه 3 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 00:10 http://tokhs.blogsky.com

سلام چطوری
عیدت مبارک

diana پنج‌شنبه 15 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 11:29 http://justkhodam.blogsky.com

salam doste man sinaye aziz
sale noro tabrik migam sale khob hamrah ba movafaghiyat dashte bashi
rastesh sale pish sale khobi baram nabod emsalam khob shoro kardam ishalla ke ta akharesh baram khob bashe ba doaye shoma dostan
bebakhshid ke negaranet kardam
baram doa kon

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد