.:: یک .و.ک.ی.ل. (دوباره سینا)::.

خدایا! کیست که طعم محبتت را چشید و جز تو را آرزو کرد؟ (خوش آمدید)

.:: یک .و.ک.ی.ل. (دوباره سینا)::.

خدایا! کیست که طعم محبتت را چشید و جز تو را آرزو کرد؟ (خوش آمدید)

فرجه

سلام
خوب هستم سلامت هستم در فرجه به سر می برم هو !!!!
اینجور که بوش میاد این ترم بچه ها می خوان بترکونن چون فعلاً همه مفقود الاثر شدن
شایدم فرار کردن از بس که ( مغز ) اند !!

*درختان بارور خم می شوند و انسان های بزرگ ، متواضع می باشند.
فقط شاخه های خشک و انسان های نادان هستند که می شکنند اما خم نمی شوند .
ورژن بیگانه همون گفته بزرگان خودمون ( درخت هر چه پربارتر سربه زیر تر )

*همه ما رویای باغ پر گلی را در آن سوی افق ها در سر می پرورانیم اما از شکفتن گل هایی که درست
بیرون پنجره اتاق ما روییده لذت نمی بریم.

*اگر صبر کنید تا باد و وضع هوا کاملاً مناسب باشد ، هیچ وقت چیزی نخواهید کاشت
و هیچ وقت درو نخواهید کرد.

(اکلسیاتس)
نظرات 8 + ارسال نظر
[ بدون نام ] سه‌شنبه 18 دی‌ماه سال 1386 ساعت 11:13

lotfan

دیانا چهارشنبه 19 دی‌ماه سال 1386 ساعت 22:24 http://justkhodam.blogsky.com

سلام خوبی سینا سینا جان در سلامتی کامل به سر میبری هو؟:ی
با درسا چطوری؟
همون دوستا مغز بودن فرار کردن :ی
امتحاناتو به خوبی پشت سر بگذاری

انوشه پنج‌شنبه 20 دی‌ماه سال 1386 ساعت 11:45

بچه بچسب به درست. این چه فرجه ایه که اینطوری پرش می کنی؟

خودم پنج‌شنبه 20 دی‌ماه سال 1386 ساعت 23:04

اینایی که تیکه می ذارن و اسم وبلاگشونم نمی نویسن آگاه باشن ........ ! بله
دور از جون دوستام البته . این لطفاً رو می گم.

خودم (البته زیریه رو زود اینتر زدم) پنج‌شنبه 20 دی‌ماه سال 1386 ساعت 23:05

انوشه واسه همسایت وکیل خواستی ای بابا !!! اهه اهه
دیانا جونم که همیشه محبت داره

انوشه یکشنبه 30 دی‌ماه سال 1386 ساعت 10:14

مال ستار است. این هم برای رعایتش.

دختری با دامن حریر جمعه 26 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 14:00 http://www.patty.blogsky.com

سلام.
فکر کنم اگه بعد از باریدن و طراوت دادن برویم بهتر است.
زیرا زندگی فقط ماندن نیست.
من میروم اگه شما خواستید بمانید و ببارید و...
بازم به من سر بزنید خوشحال میشم.

اکبر یکشنبه 6 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 12:59 http://shirkola.blogsky.com

سلام سینا خان آبروی پسرا رو با نیمرو درست کردن بردی وبلاگت رو لینک کردم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد