.:: یک .و.ک.ی.ل. (دوباره سینا)::.

خدایا! کیست که طعم محبتت را چشید و جز تو را آرزو کرد؟ (خوش آمدید)

.:: یک .و.ک.ی.ل. (دوباره سینا)::.

خدایا! کیست که طعم محبتت را چشید و جز تو را آرزو کرد؟ (خوش آمدید)

من وگرماو من و خودم

درود و سلام
تابستون و گرما و گرما و گرما ، همین جا یه فاتحه نثار مخترع کولر!
یه مدت همه چی سر جاش بود یعنی الآنم هست ولی داره یه اتفاقایی می افته از قرار معلوم ...
شاید منم دارم یه دفعه ازون بالا پرت می شم پایین و خودم خبر ندارم؟ ولی نه، اونقدر خودم رو شناختم
که حالا بتونم محکم رو پاهام بایستم و مسایل کوچک رو از خودم دور کنم.

خوب مثل اینکه دوستان پرشین بلاگی اومدن رو دامنه آی آر بابا با کلاس ها...!

* اهالی یک دهکده تصمیم گرفتند تا برای نزول باران دعا کنند.
   در روز موعود، همهء مردم برای مراسم دعا در محلی جمع شدند
   و تنها یک پسر بچه با خودش چترآورده بود و این یعنی ایمان...

*گفتم: خسته‌ام  گفتی: ..:لاتقنطوا من رحمة الله :..
..:: از رحمت خدا نا امید نشوید(زمر/53) ::..
*گفتم: هیشکی نمی‌دونه تو دلم چی می‌گذره . گفتی:  ..: ان الله یحول بین المرء و قلبه :..
..:: خدا حائل است بین انسان و قلبش! (انفال/24) ::..
*گفتم: غیر از تو کسی رو ندارم گفتی: ..: نحن اقرب الیه من حبل الورید :..
 ..::ما از رگ گردن به انسان نزدیک‌تریم (ق/16)::..
*گفتم: ولی انگار اصلا منو فراموش کردی! گفتی: ..:فاذکرونی اذکرکم :..
..::منو یاد کنید تا یاد شما باشم (بقره/152)::..

 

نظرات 8 + ارسال نظر
علیرضا سه‌شنبه 16 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 21:58 http://howstuffworks.mihanblog.com

با سلام
اگر دوست داری بدونی هر چیزی که اطرافت چجوری کار میکنه یه سری به ما بزن.
مطمئنم که ضرر نمی کنی.
howstuffworks.mihanblog.com

[ بدون نام ] چهارشنبه 17 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 00:18

هیشکی نمی دونه این نظرات پرشین بلاگ چه جوری فعال میشه؟

فائزه چهارشنبه 17 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 10:18 http://successfulgirl.blogsky.com

سلام
بسیار زیبا و لطیف بود.
پایدار باشید.

انوشه چهارشنبه 17 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 10:18

باز شانس اوردیم که امسال زیاد گرم نبود وگر نه چند تا گرما می نوشتی!!

شکوه چهارشنبه 17 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 18:38

سلام داداشی خوبم . چی شده چه اتفاقی افتاده که فکر میکنی از اون بالا داری می افتی پایین .. بعضی افتادنمام پر معناست .ولی در هر صورت ایدوارم که نتیجه بخش و مثبت باشه

حمید جمعه 19 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 16:41 http://nadaram.blogsky.com

سلام پسردایی
وبت عالیه خسته نباشی

zeinab چهارشنبه 24 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 09:19

merci ke sar zadi

آذین نادری جمعه 26 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 18:02 http://www.iliran.blogfa.com

سلام.
دوباره آذین.
دوباره و صد باره.
بیایید...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد