.:: یک .و.ک.ی.ل. (دوباره سینا)::.

خدایا! کیست که طعم محبتت را چشید و جز تو را آرزو کرد؟ (خوش آمدید)

.:: یک .و.ک.ی.ل. (دوباره سینا)::.

خدایا! کیست که طعم محبتت را چشید و جز تو را آرزو کرد؟ (خوش آمدید)

اومدم چه اومدنی...

درود وسلام
هیچ چیزی تغییر نکرده این همون بی عنوان قبلیه فقط لباس نو خریده!!!
دیدم بابا بی عنوان ما دیگه واقعاً روش خاک نشسته و یه تکونی بخوره بد نیست.
خوشحال می شم نظر دوستان رو راجع به قالب جدید بدونم
.

روز مادربه همه ی مادرا و بهترین مادر دنیا(مادر خودم)  مبارک.

وقتیکه من بزرگ شدم، شاید
یکروز با چتر گیسوان تو
از آسمان آرزوهایت
پروازی کنم بر آستان زمین
[زمینی که پای تو آنرا نگه داشته است ]
و آنگاه
خواهم دوید تا مرزهای درونت
و در پنهانترین گوشه های جنگل سبز آغوش تو
پنهان خواهم شد

اکنون را که نام نهادی فصل کاشت
فردا که من بزرگ شدم
در زمان برداشت
مادرم، به تو قول می دهم
من تو را دوست خواهم داشت…


آزمون ها هم به سلامتی تموم شد و این ترم به یمن همراهی دوست و همکلاسیم می ریم که
بترکونیم و حسابی تلافی ترم های پیش رو در بیاریم ...
بحث داغ این روزها سهمیه بندی بنزینه یه مدتیم ازش گذشته و آروم آروم اثراتش داره
نمایان می شه . جدا از همه بحث ها من معتقدم طرح خوبیه یعنی حداقل خیلی از
عادت های بد رو از بین برده ولی باید صبر کرد ودید تو 2 سال آینده نتیجه مثبتی
عاید مردم می شه یا نه؟ می شه از محل این صرفه جویی با یه مدیریت خوب
نتایج مثبت بسیاری به وجود آورد ما هم امیدواریم به وجود این مدیریت خوب.....

پ.ن : ما از این سوسول بازی ها بلد نیستیم که پی نوشت بدیم.
پ.ن 2 : چیه بعضی ها تو وبشون هی پی نوشت می دن 1 و2و3و...!!؟
پ.ن 3 : من اصلاً پی نوشت دوست ندارما  !!!

نظرات 4 + ارسال نظر
زیبینوس جمعه 15 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 19:48 http://Zibinous.persianblog.com

آفرین درساتو بخون! چون من خیلی پشیمونم که درسامو نخوندم :(

انوشه شنبه 16 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 10:42

اقای بی پی نوشت. دیدی که ترافیک چطور شد؟ بعد یک هفته دوباره شده مثل اولش.تمام آدم ها بیخود ماشین رو از خونه نمیارن بیرون. من میگم لازم دارن و حاضرن هزینه اش رو هم بپردازن. پس دولت این وسط خودشو علاف کرده با این طرحش.

انوشه یکشنبه 17 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 11:22

نه تنها چیز مثبتی نمی بینم بلکه سراسر چیز منفی می بینم. خبر از کارت دزدی و بنزین دزدی از باک ماشین ها داری؟ کوپنی که حالا اسمش رو گذاشتن کارت هوشمند! سوخت سالهاست به علت ناکارآمدی تو دنیا منسوخ شده.

آذین نادری جمعه 22 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 18:23 http://www.iliran.blogfa.com

سلام جناب.
ممنون که اومدید.
تبریک و تبریک به دلیل استایل جدید ، لوگوی جدید و مطالب جدید.
هر وقتی که آپ می کنید یه خبری بدید.
من آپ هستم.
با :
کاوه باشیم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد