.:: یک .و.ک.ی.ل. (دوباره سینا)::.

خدایا! کیست که طعم محبتت را چشید و جز تو را آرزو کرد؟ (خوش آمدید)

.:: یک .و.ک.ی.ل. (دوباره سینا)::.

خدایا! کیست که طعم محبتت را چشید و جز تو را آرزو کرد؟ (خوش آمدید)

درود و سلام
گاهشمار امروز رو 20 فروردین نشون میده  یعنی ما اومدیم
از دهه سوم زندگی دوباره یه درود و سلام گرم به همتون.
پیشاپیش از ابراز محبتتون ممنونم و آرزو می کنم دل هاتون پر از حس شیرین لحظه ی تولد باشه.
20 فروردین و 20 سالگی و 20 در 20 شد رفت!!!!

و  ...  :

جایی که لبخند وجود ندارد ، لبخند بزن ، لبخند یافت خواهد شد
هرگاه در اوج قدرتی ، به حباب فکر کن
وقتی به ستاره ها می نگری آسمان را فراموش مکن
هنگامی  که عشق می ورزی نگو خدا در دل من است بلکه بگو من در دل خدا هستم
اولین کسی باش که به رقیب پیروزت تبریک می گویی
آخرین کسی باش که از رقیب شکست خورده ات انتقاد می کنی
ساده زندگی کن ... سخاوتمندانه عشق بورز . عمیق توجه کن و مهربانه سخن بگو ( شعار همیشگی من )
خودت را آنگونه که هستی تعریف کن . نه آن گونه که فکر می کنی دیگران تو را تعریف می کنند .
( این واقعا کاری است که همه ی ما انسان ها باید یاد بگیریم )
یادتان را به کسی یاد دهید که همیشه به یاد خداست


امیدوارم  برگ 20 سالگی سرشار از نور وجود خدا باشه که هر چه هست ازوست.

نظرات 4 + ارسال نظر
سام سه‌شنبه 21 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 09:09


(تولدت مبارک)

یه سبد گل یه اسمون ستاره تقدیم به تو
***









انوشه شنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 10:00 http://anoosheh.blogfa.com

سلام تولدت مبارک.
راجع به پستت من ادعا نکردم که فیلم های بهتری وجود ندارن. به عنوان یه بزرگتر که ۲۴ رو داره تموم می کنه بهت پیشنهاد می کنم قضاوت ها رو یکم فازی(fuzzy( کن. هیچ چیزی تو دنیا قطعیت نداره. اگر من می گم فرانسوی ها رو دوست دارم من ظورم فیلم های فرانسوی بوده و از اونجاییکه متخصص سینمای فرانسه نیستم منظورم همون ۴ تا فیلمیه که دیدم. تو چه برداشتی از مردمش داری؟ به صدا و سیما اکتفا می کنی؟ یا اینکه باهاشون بودی قبلا؟ فکر می کنم به عنوان دانشجوی حقوق باید یکم عدم قطعیت رو وارد تفکرت بکنی. البته اگر بهت بگم وقتی من هم ۲۰ سالم بود حکم قطعی صادرمی کردم، حتما باور می کنی. در حالیکه الان به افکار ۴ سال پیشم می خندم. به عنوان کادوی روز تولد بهت پیشنهاد می دم به فازی بودن فکر کنی!

دیانا سه‌شنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 12:00 http://justkhodam.blogsky.com

سلام سینا جان
با عرض شرمندگی دیره
ولی تولدتو تبریک میگم
۱۲۰ ساله بشی دوست من
منم امروز تولدمه

انوشه یکشنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 10:10

حالا که برگرشتی ولی امیدوارم بهت خوش گذشته باشه. من تا حالا مشهد نرفتم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد