.:: یک .و.ک.ی.ل. (دوباره سینا)::.

خدایا! کیست که طعم محبتت را چشید و جز تو را آرزو کرد؟ (خوش آمدید)

.:: یک .و.ک.ی.ل. (دوباره سینا)::.

خدایا! کیست که طعم محبتت را چشید و جز تو را آرزو کرد؟ (خوش آمدید)

بهار

درود و سلام 
باز بوی بهار، خیلی دوست داشتنیه ،
بهار فصل امیده ، فصل تازه شدن ، بهترین فصل خدا....
پیشاپیش نوروز مبارک یه تبریک ویژه هم به همه دوستام که تو سال 85 همراه هم بودیم
این هم یه شعر پیشکش همتون :

* تو را در دل
دل را در موقع تپیدن
وتپیدن را به خاطر تو دوست دارم
من غم را در سکوت
سکوت را در شب
شب را در بستر
وبستر را برای اندیشیدن به خاطر تو دوست دارم
من بهار را به خاطر شکوفه هایش
زندگی را به خاطر زیبایی اش و زیباییش را به خاطر تو دوست دارم
من دنیا را به خاطر خدایش دوست دارم

یه شعر از شاملو تو پایان سال 85:
برای زیستن دو قلب لازم است
قلبی که دوست بدارد، قلبی که دوستش بدارند
قلبی که هدیه کند، قلبی که بپذیرد
قلبی که بگوید، قلبی که جواب بگوید
قلبی برای من، قلبی برای انسانی که من می‌خواهم
تا انسان را در کنار خود حس کنم

و اون چیزی که تو پایان هر سالی بهش می رسیم :
دنیا همه هیچ و کار دنیا همه هیچ ، ای هیچ برای هیچ بر هیچ مپیچ
دانی که  ز آدمی پس از مرگ چه ماند ، لطف است و محبت است و باقی همه هیچ

و ....
ان شاالله سال 86 واسه هممون بهترین سال زندگیمون باشه
و البته با آپ های بیشتر!!! این رو گفتم چون امیدوارم اون چیزی که باعث
شده کمکار بشیم از بین بره !
یا حق

نظرات 8 + ارسال نظر
محمد دوشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 12:21 http://mrmhmmd2004.blogfa.com

سلام. چطوری ؟
سا نو مبارک . هر چند من می بینمت و باید اون قیافتو تحمل کنم. چرا لینکم نکردی؟
آپم .و بیا پیشم

شکوه شنبه 4 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 16:44

سلام عزیز دلم ... سال نو شما هم مبارک باشه سالی باشه پر از نشاط و خوشی وبه همه ارزو هاتم برسی سینا جون ...اقا سینا من درسته کم اپ می کنم ولی هر وقت بیام تو نت حتما به شما یکی سر می زنم و تو وبلاگتون اعلام وجود می کنم ... چیکارش میشه کرد دیگه جذبه و کشش این محبتته که ما رو می کشه طرف خودش ... مرام کشمون کردی بد جور....
سعی می کنم اپ کنم و ارزو می کنم که جفتمون تنبلی رو بذاریم کنار تو این سال جدید و بیشتر اپ کنیم ...
شعرای قشنگی انتخاب کردی مخصوصا این شعر برای زیستن دو قلب لازم است منو یاد خاطره ی خوشی انداخت
بهاری باشی

دیانا یکشنبه 5 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 15:13 http://justkhodam.blogsky.com

سلام سینا جان خوبی؟
سال نو را تبریک میگم
امیدوارم سال خوب و پر برکت و سرشار از موفقیتی پیش رو داشته باشی

آذین نادری دوشنبه 6 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 15:50 http://bargetanha.persianblog.com

سلام.
احوالات شما؟
آپ هستم.
تشریف بیارید...

آذین نادری جمعه 10 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 13:27 http://bargetanha.persianblog.com

سلام.
من آپم : همواره می پرستمت وطن..
تشریف بیارید
در پناه حق باشید...

gharib_tanha_bikas دوشنبه 13 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 19:04 http://www.www-mohsen.blogfa.com

سلام

سایه حق، سلام عشق، سعادت روح، سلامت تن، سرمستی بهار، سکوت دعا، سرور جاودانی این است هفت سین آریایی پیش کش شما نوروز مبارک باد.
وبلاگ خوبی دارید
امید دارم که در سال که درپیش داریدموفقیت بیشتری را حاصل نمائید
پیروز و سر بلند باشید

انوشه شنبه 18 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 10:14

شال تو شما هم مبارک

آذین نادری یکشنبه 19 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 17:00 http://bargetanha.persianblog.com

سلام.
من آپ شدم با: زندگی کن و از تمام لحظاتش لذت ببر...
تشریف بیارید...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد