.:: یک .و.ک.ی.ل. (دوباره سینا)::.

خدایا! کیست که طعم محبتت را چشید و جز تو را آرزو کرد؟ (خوش آمدید)

.:: یک .و.ک.ی.ل. (دوباره سینا)::.

خدایا! کیست که طعم محبتت را چشید و جز تو را آرزو کرد؟ (خوش آمدید)

دوباره سلام ،
در کل موسیقی زیاد گوش می کنم حس خوبی بهم میده همه جورشم
گوش میدم از محسن یگانه و چاووشی بگیر تا ایرج بسطامی!!! (چه ربطی داره؟)
(مگه قراره هر چیزی ربطی به جایی داشته باشه؟ )
حالام که دارم یه پست جدید پس از یه چند وقت نبودنم می نویسم
آهنگ هم گوش می کنم و خلاصه جاتون خالی ...
چی گوش می دم ؟ نمی گم که !!!
همین امروز سومین کنفرانس پشت سر هم خودم رو تو کلاس
ارائه دادم. نمی دونید چقدر تو این مدت این کنفرانس ها
وقتم رو گرفته بود ولی در کل نتیجه اش به زحمتش می ارزید،
حالا دیگه وقت بیشتری دارم.
تازگی ها با وبلاگ های خوبی هم آشنا شدم که تو اولین
فرصت لینک هاشون رو می ذارم  که شما  هم باهاشون بیشتر
آشنا شید.
میلاد وبلاگمم مبارک با اجازتون یک ساله شده !
از دریای دلم بگم ، آروم آرومه ، البته یه کم آرامشش کسل کننده شده.
اینم یه جورشه. آرامش قبل از طوفان نباشه فقط !!!
پیشکش همتون :
گفتمش دل می خری ؟ گفتا به چند ؟
گفتمش دل مال تو، تنها بخند
خنده کرد و دل ز دستانم ربود
تا به خود باز آمدم او رفته بود
دل ز دستش روی خاک افتاده بود
جای پایش روی دل جا مانده بود

نظرات 5 + ارسال نظر
دیانا جمعه 26 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 02:33 http://justkhodam.blogsky.com

سلام سینا
چطوری
خسته نباشی
تولد وبلاگتم مبارک

رامین یکشنبه 28 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 22:35 http://akharin.blogsky.com

ای .......

اوج عمیق سه‌شنبه 7 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 01:20

سلام داداشی ماهم....دلم برات کلی تنگ شده بود...
تولد وبلاگتم مبارکا باشه مثه خودت ۱۲۰ ساله شه... من که حسابی تنبل کم لطف شدم نسبت به ویلاگم و دوستام .... سعی می کنم جبران کنم.. مواظب دلت باش سینای عزیز

اوج عمیق چهارشنبه 22 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 00:25

بازم سلام سینای عزیز.. خسه نباشی از درس و دانشگاه......روزگار به کامت باشهه

نرگس چهارشنبه 29 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 17:17 http://nargesb.blogsky.com

بعد از مدت ها سلام
کجایی؟ کم پیدایی...
من اپم..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد